Magyarország első, legendás sörmárkája magához tért csipkerózsika-álmából és új tartalommal, új formában udvarol a közönségnek.

A Keserű Méz 2011-ben született az első Főzdefeszt alkalmából, és akkor radikális friss és kesernyés ízével egy csapásra meghódította az jellegtelen nagyüzemi sörökhöz szokott közönséget, és egyben új magyar műfajt is teremtett hopláger néven. Bart Dániel, a brand tulajdonosa szerint a hopláger tipikus magyar fajta, melyben a magyar kisüzemi láger kap expresszív és intenzív komlózást európai komlókkal. A címke is feltűnést keltett – a szőke bombázó egy komlótobozt lő ki egy UZIból – és egyben egy új korszak hajnalát is jelentette, melyben a sör nem a legkisebb közös többszörösről, hanem a komlóról és az egyéniségről szólt.

2011 óta nagyot fordult a magyar sörkultúra, és ma már a nagyüzemek is egyre izgalmasabb söröket főznek, így éppen ideje volt újragondolni a Keserű Mézet és a hoplágert, mint egyetlen igazi magyar műfajt!

Ezért a Yeast Wörks budapesti gerillafőzde Keserű Méz Remixverseny néven közös termékfejlesztésre hívja a közönséget – a Keserű Méz és a hopláger legszebb új formáját keresik a fogyasztók visszajelzései alapján