Ötödik születésnapját ünnepli a Borháló franchise, Magyarország legnagyobb borszaküzlet-hálózata. Kínálatát folyamatosan bővítve a vállalkozás immár fél évtizede kínál minőségi borokat kedvező árakon: az alternatív kiszereléseknek köszönhetően a vevők ugyanazokat a tételeket akár 40 százalékkal olcsóbban is megtalálják a hálózat szaküzleteiben.
Az öt esztendeje alakult Borháló Borkereskedés jelenleg ötvenezernél is több visszatérő vásárlót szolgál ki ötven szakboltból álló országos hálózatában.
„A franchise megalapításával fél évtizede az volt a célunk, hogy olyan országos szaküzlethálózatot hozzunk létre, amelyben mindenki megtalálja a saját alkatának, hangulatának megfelelő borokat, legyen szó hétköznapokról vagy ünnepi alkalmakról – mondja a vállalkozás alapító tulajdonosa, Kathona Krisztián.
A vállalkozásnak nem kis szerepe volt abban, hogy ma már nemcsak a vevők és a kereskedő partnerek, de a céggel együttműködő borászok is kicsit másként gondolkodnak a borfogyasztásról. „Ehhez rendszeres visszajelzésekre van szükség a vevőktől, hogy borász barátainktól olyan borokat kérhessünk, amik a vásárlók körében a legnépszerűbbek. Így áll össze borválasztékunk, ami jelenleg mintegy ötszáz minőségi tételt számlál” – mondja Kathona Krisztián.
Az üzlethálózat kínálatában a legtöbb tétel nemcsak hagyományos 0,75 literes palackban, hanem valamilyen alternatív kiszerelésben is kapható.