A megújult Lovassy Life brand ismét egy izgalmas nyereményjátékkal hívta fel a borkedvelők figyelmét: most a Lupa Királynőit és Királyait sorsolják ki heti bontásban. Deák Boglárka, a Lovassy Life borait forgalmazó Ital Magyarország Kft. marketing és PR managere elmondása szerint bár minden korosztályból vannak jelentkezők szép számmal, leginkább a 20 és 30 közöttiek próbálnak szerencsét.

A Lovassy Life egy lendületes, fiatalos borcsalád, mely kitűnő társ a mindennapi életben, legyen szó egy grillezős kertipartiról, egyetemista házibuliról, egy kiülős margitszigeti piknikezős napról vagy egy kellemes estéről – így nem csoda, hogy kiemelt célcsoportját a 20-30 közötti fiatalok képezik. A megújult brand szeretne egy elérhető árú, minőségi alternatívát nyújtani nekik, illetve azoknak, akik élvezik az életet és a mindennapokkal járó pörgést.

A nagy aktivitást kiváltó social media nyereményjátékok nagymértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy egy márkát megkedveljenek a fogyasztók, támogatják a márkaismertség mihamarabbi épülését, és erősítik a fogyasztói lojalitást – mondta el Boglárka. Kiemelt cél, hogy minél több csatornán (retail, fesztiválok, horeca, online&offline kommunikáció) találkozzon a célcsoport a brand-del, és tudatosan olyan aktivitások kapcsolódjanak hozzá, amelyek hosszú távú elköteleződést eredményeznek. Korábban már találkozhattunk a nagysikerű „Nevezzük el együtt a Lovassy lócsaládot!” nyereményjátékkal, melynek eredményeit hamarosan a címkén láthatják a fogyasztók, illetve az ősszel induló kampányban is szerepe lesz majd.

A játékosok sokkal aktívabbak, ha „VIP nyereményekről” van szó: a Lovassy Life szervezésében most 2 belépőt lehet nyerni a Lupa Beach-re, ahol a nyertesek egész nap használhatják a kényelmes és exkluzív vízi foteleket, miközben megkóstolhatják a Lovassy Life legfinomabb borait. A játék során hetente sorsolják ki a győzteseket, augusztus végéig lehet kommentelni a résztvevőknek.