MyMeki: az első lépés egy digitális alapú hűségprogramhoz

Hírek
Tipográfia

A McDonald’s január elején indította el helyi fejlesztésű digitális kupongyűjtő alkalmazását, a myMeki appot, amelyet alig három hónap alatt több, mint 230 ezren töltöttek le.

árcius végére a MyMeki az iPhone használók 25 leggyakrabban használt alkalmazása közé is bekerült. Februárban az étteremlánc jól ismert papírszelvényes ajánlataival bővült az alkalmazás, ezzel azok is kézre álló megoldást kaptak, akik nem akarnak a pénztárcában vagy farzsebben felejtett, elrongyolódott kuponokkal bajlódni. A myMeki-vel a vendégek nyomon követhetik a McDonald’s összes magyarországi étteremében elérhető ajánlatát, egyszerűen, kényelmesen gyűjthetnek kuponokat, sőt családjukkal, barátaikkal is bármikor megoszthatják őket.

 A myMeki alkalmazás év eleji bevezetése a McDonald’s első lépése volt ahhoz, hogy hosszú távú, digitális alapú lojalitásprogramját megalapozza. A vállalat arra készül, hogy a myMeki funkcióinak sorozatos bővítése és fejlesztése révén 2018-ra a vendégélményt új szintre emelő digitális platformot hozzon létre.

 

„Vendégeink részéről ma már alapvető elvárás, hogy online és digitális csatornákon is elérhetőek legyünk.” – fogalmazott Laczó Eszter, a McDonald’s marketing igazgatója. „A myMekivel egy olyan saját digitális kupongyűjtő alkalmazást indítottunk el, amely kényelmes, sokoldalú és folyamatosan fejleszthető platformot kínál. Az alkalmazás hosszú távon személyre szabott ajánlatok közvetítésére is alkalmas lesz, hogy pontosan azt nyújthassuk a vendégeinknek, amire igényük van.”

 

A myMeki alkalmazásban néhány hónapon belül megjelenik a Kedvencek funkció, amellyel a felhasználók a számukra legérdekesebb ajánlatokat külön „zsebbe” csoportosíthatják, ezzel egyidejűleg lehetőség lesz egyedi kuponok gyűjtésére is. A vendégeket személyre szabott ajánlatokkal megszólító funkció a jövő év elejére várható.

hírlevélfeliratkozás

newsletter

trendfm

food-agro