Bolt, vagy gyorsétterem?

Hírek
Tipográfia

A furcsa hibrid üzletek egyre inkább népszerűek az USA-ban.

A fogyasztók Amerikában egyre többször vásárolnak azokban az üzletekben, amelyek a grab and go-n (szó szerint ’ragadd meg és vidd’) alapulnak, melyekben előre csomagolt készételeket – ebédre-, vacsorára-valót lehet kapni.

Az üzlettípusok legújabb fajtája, amely már hangsúlyozottan egészségtudatos is. A kiporciózott és csomagolt ételek több kategóriában kaphatóak.

A reggeli – ebéd - vacsora, rágcsálnivaló, és gyermek-kategóriákra szétbontott kínálattal rendelkező Eat Fit Go először Nebraska államban nyitott meg. Az új lánc kimondottan a ’mentes’ ételekre és az egészséges táplálkozásra koncentrál. Jóllehet termékeik 90 százaléka gluténmentes, igyekeznek minden diétás étrendet kielégíteni – mondta el Jen Cain az Eat Fit Go cég ügyvezetője.

A menü szezonális alapanyagokból készül, és néhány havonta megújul, ám hamarosan a havonta cserélődő kínálatra állnak át. Ahogy a cég ügyvezetője elmondta: ötvözik a kényelmet az egészségtudatossággal. Egy üzletnek 100-200 vevője akad egy nap: vannak, akik csak egy ételt vesznek, de olyanok is akadnak szép számmal, akik megveszik a ’Perfect Week’ menüt, amiben öt reggeli, ebéd, vacsora, valamint nassolnivaló is szerepel.

Egy üzlet körülbelül 100-140 négyzetméter, és található benne számos ebédlőasztal, mikrohullámú sütő, és hűtő is. Az első Eat Fit Go 2016-ban indult el Omahában, amit hamarosan követett 10 másik állam is.

hírlevélfeliratkozás

newsletter

trendfm

food-agro